Momentan comenzile se vor livra doar prin curier. NU se vor ridica comenzi de la sediul Shop4PC.
  Cum cumpar Contul dvs.  |  Continut cos  |  Trimite comanda
Cautare rapida
 
COMPONENTE PC
  Placi de baza
  Placi de sunet
  Procesoare
  Coolere
  Hard disk-uri
  Hard disk-uri externe
  Placi video
  SSD
  Unitati optice
  Unitati optice externe
  Memorii
  Carcase
  Accesorii Carcase
  Rack intern
  Fan Controller
  Ventilatoare
  Surse
  Cabluri
  Controlere
WATERCOOLING
  Kituri watercooling
  Waterblock AIO
  Waterblock CPU
  Waterblock VGA
  Waterblock RAM
  Waterblock Mosfet
  Distro Plate
  Pompe si accesorii
  Radiatoare si accesorii
  Rezervoare si accesorii
  Aditivi watercooling
  Conectori watercooling
  Tuburi watercooling
  Accesorii watercooling
PC MODDING
  Iluminare
  Sleeving
  Butoane
  Accesorii modding
GAMING
  Volane
  Joystick
  Accesorii gaming
  Scaune gaming
  Birouri Gaming
PERIFERICE
  Monitoare LED
  Tastaturi
  Mouse
  Mousepad
  Webcam
  Rack extern
  Hub USB
  Adaptoare
  Memorii externe
  Accesorii monitoare
BIROTICA
  Consumabile
  Scannere
  Produse pentru curatare
ECHIPAMENTE RETEA
  Router
  Switch
  Wireless
  Print Server
  NAS
  Accesorii retea
  Homeplug
  Convertoare media si module
SISTEME
  Mini PC
ACCESORII NOTEBOOK
  Memorii Notebook
  Cooler Notebook
  Diverse
  Genti Notebook
MULTIMEDIA
  Boxe
  Microfoane
  Casti
FOTO-VIDEO
  Memorii foto
  Card reader/writer
ELECTRONICE
  Prize si Prelungitoare
Informatii
Transport & Livrare
Confidentialitate (GDPR)
Conditii de Utilizare
Politica de returnare
Conditii de garantie
Garantia de conformitate
Contacteaza-ne
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

Cum cumpar Cum cumpar

Cititi si noua politica de confidentialitate actualizata GDPR.
Renuntarea la comanda: Politica de returnare

1. Comanda Online

Alege produsele

Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse sau lista producatorilor.
Puteti cauta un produs si dupa denumirea intreaga sau partiala, folosind functia de cautare.
Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe poza produsului sau pe denumirea acestuia pentru mai multe detalii.

Efectuarea comenzii
Pentru a comanda produsele alese, apasati butonul din pagina cu detalii a produsului sau direct din lista de produse puteti alege .
Aceasta va va duce in cosul dvs. de cumparaturi, unde aveti optiunea:
- sa continuati cumparaturile
-sa scoateti din cos anumite produse sau pe toate , bifand in dreapta casuta corespunzatoare produsului si apoi selectand butonul
-sa finalizati comanda , apasand butonul .
In pagina urmatoare vi se vor solicita adresa de email cu care v-ati inregistrat si parola.
In cazul in care comandati pentru prima data de la Shop4PC.ro puteti crea cont in acest moment.

Trimiterea comenzii

Se efectueaza apasand butonul , urmand sa vi se prezinte pasii care ii aveti de urmat, respectiv:
Informatii   |   Livrare   |   Mod de Plata   |   Confirmare   |   Terminat!
In final vi se prezinta un meniu unde puteti face ultimele modificari daca doriti acest lucru.
Comanda nu va fi trimisa pana nu apasati butonul de confirmare a comenzii .

Date personale

Completati-va datele personale in formularul din pagina.
Nu uitati sa adaugati si un numar de telefon, este posibil ca pentru confirmarea comenzii un consultant sa va contacteze telefonic.
Daca doriti sa achizitionati produse pe firma, la finalizarea comenzii trebuie sa completati obligatoriu rubrica "Adauga comentarii in legatura cu comanda facuta", cu datele firmei, in vederea emiterii facturii fiscale : cod fiscal, nume firma, sediu.

2. Livrare

E-mail de confirmare

Dupa ce ati plasat comanda, veti primi pe e-mail o Proforma prin care Shop4PC va confirma faptul ca a receptionat comanda dvs.
Proforma va contine informatii despre produsele comandate si datele dumneavoastra.
Atentie: Proforma este creata si transmisa automat.
Primirea Proformei certifica inregistrarea comenzii de catre sistem si nu reprezinta la acel moment confirmarea stocurilor sau faptul ca produsele comandate vor fi expediate catre dvs. imediat! Operatorul Shop4PC.ro este singurul in masura sa ofere aceste detalii (vezi punctul urmator).

Contact telefonic sau prin posta electronica

Dupa ce Shop4PC.ro a primit comanda dvs., veti fi contactat de catre un operator(telefon/email), pentru confirmarea comenzii, a stocului, a termenului de livrare si pentru a stabili de comun acord orice alte detalii referitoare la comanda dvs. si la livrarea produselor.

Modalitati de livrare

Shop4PC livreaza pe intreg teritoriul Romaniei folosind:

- serviciul de curierat rapid Fan Courier sau Sameday.

Taxe de transport

Livrare in Bucuresti (TVA inclus): 10 RON pentru primul kg, se adauga 1 RON pentru fiecare kg suplimentar
Livrare in restul tarii (TVA inclus): 18 RON pentru primul kg, se adauga 1 RON pentru fiecare kg suplimentar
Nu se percepe taxa de ramburs (in cazul in care se alege plata la livrare).
Pentru localitatile aflate in afara razei de acoperire Fan Courier, se percep kilometri suplimentari. Lista completa a localitatilor pentru care nu se percep km suplimentari o puteti verifica aici.
Puteti vizualiza taxele de transport inainte sa trimiteti comanda.
Taxele de transport de pe proforma sunt valabile pentru firma de curierat Fan Courier cu care lucreaza in mod curent Shop4PC si la care va putem asigura cel mai mic cost de transport.
La cererea dvs. se poate livra prin orice alta firma de curierat, in acest caz fiind insa obligatorie achitarea in prealabil a comenzii si plata transportului la destinatar. Mentionarea curierului dorit se poate face in campul de comentarii al comenzii, binenteles costurile de transport vor fi in acest caz cele ale firmei alese de dvs. si vor fi diferite de cele afisate in proforma.

Durata livrarii

Pentru produsele aflate in stocul Shop4PC.ro livrarea se va face in mod normal in 24h prin curierat rapid Fan Courier pentru comenzile plasate pana in ora 16.00 in zilele lucratoare. Comenzile plasate dupa orele 16.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare.
In cazul celorlalte produse termenul de livrare este afisat pe pagina produsului.
Pentru produsele disponibile "La comanda", ce nu au afisata si durata de livrare in zile lucratoare, termenul de livrare urmeaza sa va fie comunicat de catre un operator Shop4PC.

3. Plata

- Plata Ramburs - in numerar la curierul ce va livreaza coletul (nu se percepe taxa de ramburs).
- Plata cu cardul de credit/debit - sunt acceptate toate tipurile de card: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro.

- Plata prin transfer bancar / virament bancar(ordin de plata) , in baza facturii proforme primite.
Plata prin transfer bancar se va efectua doar dupa confirmarea prin telefon sau email a comenzii de catre un operator Shop4PC. Expedierea produselor se va face dupa intrarea sumei totale in contul nostru.
- Plata cu numerar la banca prin depunere in contul nostru bancar (la orice banca, va rugam sa aveti in vedere ca pot exista comisioane de depunere percepute de fiecare banca).
Plata cu numerar se va efectua doar dupa primirea facturii proforme. Expedierea produselor se va face dupa intrarea sumei totale in contul nostru.

4. Documente

Orice produs cumparat de la Shop4PC.ro este insotit de:
• Factura fiscala in original, care mentioneaza si perioada de garantie oferita. Pe spatele facturii se regasesc conditiile de acordare a garantiei
• Certificatul de garantie standard (numai daca este cazul, emis in conformitate cu specificatiile producatorului).

5. Garantia legala de conformitate:

Conform legii 449/2003 (cu modificarile ulterioare), garantia de conformitate este de 2 ani la toate produsele afisate pe site.
Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile afisate pe site sau nu corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelasi tip, se pot returna cu conditia notificarii in scris a firmei noastre in termen de 2 luni de la data constatarii neconformitatii sau 6 luni de la data primirii produsului.
In aceasta situatie clientul poate cere aducerea la conformitate a produsului prin repararea sau inlocuirea produsului cu unul conform ori returnarea contravalorii produsului si a cheltuielilor de expeditie (in cazul in care nu este posibila inlocuirea sau repararea produsului in termen de maxim 15 zile calendaristice).
Cheltuielile aducerii la conformitate (inclusiv cele de transport - tur/retur) vor fi suportate integral de catre firma noastra.
Coletul se va expedia la adresa trecuta pe factura si la pagina de contact:
Net Plus Distribution SRL, Intr. Lt. Av. Marcel Andreescu nr. 9, Sector 1, Bucuresti.
Se va trimite prin firma de curierat Fan Courier: www.fancourier.ro/courier (Cheama un curier).
Nu trimiteti produsul in sistem RAMBURS. Orice produs trimis in sistem RAMBURS va fi returnat fara notificare prealabila.
NU trimiteti produsul fara sa fie bine ambalat si protejat la transport. Este exclusa trimiterea produsului cu eticheta curierului aplicata direct pe ambalajul original al produsului.
SE VA REFUZA primirea de la curier a produselor care nu sunt protejate corespunzator la transport.
Garantia tehnica este cea afisata la pagina produsului si poate fi mai mare sau mai mica de 2 ani si este o garantie stabilita de producator in functie de durata medie de utilizare a produsului, avand un alt rol decat garantia legala de conformitate.

6. Garantia tehnica (comerciala)

Toate produsele prezente pe site sunt noi si beneficiaza de garantia tehnica oferita de producator.
Conditiile de acordare a garantiei sunt in conformitate cu Legea 449/2003, O.G. 174/2008 si O.G. 21/1992.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile sau componentele aferente originale necesare functionarii (de ex. telecomanda, ventilatoare, etc.). Va recomandam sa adaugati si o copie a facturii fiscale de achizitie si o descriere completa a defectului semnalat. In caz contrar, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Garantia tehnica se acorda fie de catre producator, prin certificat de garantie care indica si punctele de service autorizat, sau prin trimiterea/aducerea produsului in garantie la sediul nostru. Garantiile se vor rezolva in cel mai scurt timp posibil, prin repararea sau inlocuirea produsului defect.
Produsele din import pentru care nu exista in Romania un service autorizat de producator vor fi trimise la producator pe cheltuiala firmei noastre, perioada de rezolvare a garantiei putand ajunge in acest caz pana la 30 de zile (termenul initial se va prelungi cu maxim 15 zile doar în cazul în care apar dificultati / situatii neprevazute in rezolvarea garantiei).

Plata transportului pentru produsele trimise prin curier in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.
Daca produsul a fost achizitionat de mai putin de 6 luni, nu veti plati transportul pentru trimiterea acestuia in garantie. Transportul se va plati in acest caz de catre firma noastra (se va trimite obligatoriu prin Fan Courier, mentionati plata transport la destinatar, pe AWB curier).
Coletul se va expedia la adresa trecuta pe factura si la pagina de contact:
Net Plus Distribution SRL, Intr. Lt. Av. Marcel Andreescu nr. 9, Sector 1, Bucuresti.
Va recomandam expedierea prin firma de curierat Fan Courier: www.fancourier.ro/courier (Cheama un curier).
Nu trimiteti produsul in sistem RAMBURS. Orice produs trimis in sistem RAMBURS va fi returnat fara notificare prealabila.
NU trimiteti produsul fara sa fie bine ambalat si protejat la transport. Este exclusa trimiterea produsului cu eticheta curierului aplicata direct pe ambalajul original al produsului.
SE VA REFUZA primirea de la curier a produselor care nu sunt protejate corespunzator la transport.

ATENTIE!
Avand in vedere actuala situatie creata de epidemia de Coronavirus la nivel mondial, precum si masurile luate pentru prevenirea si combaterea epidemiei de Coronavirus si ultimele informatii privind rezistenta pe suprafete/materiale a virusului:
- produsele primite in garantie vor intra in carantina pentru o perioada de cateva zile (minim 5-7 zile lucratoare pentru siguranta sporita).
- vor exista intarzieri ale duratei de rezolvare a garantiilor, inclusiv de catre furnizor/producator, din motive independente de vointa noastra.
Va multumim pentru intelegere!

Garantia se acorda doar pentru defecte de fabricatie sau defecte de material. NU se acorda garantie pentru defectele aparute ca urmare a uzurii în timp sau a exploatarii necorespunzatoare a produsului.
NU fac obiectul garantiei: produsele care prezinta modificari fizice precum lovituri, crapaturi, ciobituri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), cryptocurrency mining (folosirea intensiva a placilor video pentru obtinerea monezilor virtuale), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale.
Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate, punerea la dispozitia mai multor utilizatori a aparatului (contra cost sau gratuit) în spatii publice, showroom-uri, magazine, expozitii, sali de recreere apartinând firmelor (la dispozitia personalului acestora), în orice alta situatie de folosinta publica sau comerciala, în cadrul salilor de jocuri electronice, scoli de soferi, pentru concursuri, teste si orice alt fel de manifestari, indiferent de scop, duce la pierderea garantiei oferite in mod gratuit.
Produsele software precum si produsele care sunt oferite gratuit sub forma de bonus sau cadou nu fac obiectul garantiei.
Nu ne asumam raspunderea pentru pierderile de date cauzate de eventualele defectiuni sau in perioada care echipamentul se afla la sediul firmei noastre.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect (10 EUR fara TVA / ora, la cursul B.N.R. din ziua investigarii).
Un numar de 3 pixeli albi, 3 negri, sau un total de 4 pixeli nefunctionali (inclusiv albastrii, galbeni, rosii) pe tot ecranul este considerat in parametrii normali de functionare si nu fac obiectul garantiei.
Doar in cazul in care ecranul LCD are 4 (patru) pixeli defecti grupati sau 5 (cinci) pixeli defecti pe tot ecranul, atunci se considera defect si se primeste in garantie.

7. Politica de returnare
Renuntarea la comanda in termen de 14 zile de la primirea produsului. Se aplica doar persoanelor fizice si produselor achizitionate la distanta.

ATENTIE!
Va informam ca in aceasta perioada, in conformitate cu O.U.G. 34/2014 (art. 16, alin. e) si avand in vedere masurile luate pentru prevenirea si combaterea epidemiei de Coronavirus precum si ultimele informatii privind rezistenta pe suprafete/materiale a virusului, SE VOR EXCEPTA DE LA RETURNARE/RENUNTARE LA COMANDA PRODUSELE DESIGILATE/FOLOSITE A CAROR UTILIZARE PRESUPUNE CONTACT DIRECT CU CORPUL: CASTI, MICROFON, TASTATURA, MOUSE, MOUSEPAD, VOLAN, JOYSTICK, ETC.

O.U.G. 34/2014 - ARTICOLUL 16 Exceptari de la dreptul de retragere
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

Produsele desigilate/folosite a caror utilizare nu presupune contact direct cu corpul pot fi returnate dar vor intra in carantina pentru o perioada de cateva zile (minim 5-7 zile lucratoare pentru siguranta sporita)
.
Ca urmare, vor exista intarzieri ale duratei de rezolvare a retururilor, care variaza in general intre 7 si 14 zile, din motive independente de vointa noastra.
Va multumim pentru intelegere!


Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Conform legii, politica de returnare se adreseaza doar persoanelor fizice (consumatorilor).
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
In cazul in care ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si doresti sa le returnezi pe toate, va trebui sa verifici daca doar unul a fost desigilat. Returnarea celorlalte produse este permisa doar daca sunt sigilate.
Conform art. 14 (alin. 3) din O.U.G. 34/2014, consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile complete (manual, stickere, cd instalare, etc.). Conform directivei europene privind drepturile consumatorilor (Directiva 2011/83/UE), la pct. 47 se specifica ca pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Atentie!
Modificarea starii originale a produsului (cea din momentul livrarii) prin folosirea sau deteriorarea produsului (ori a ambalajului acestuia), va duce automat la preluarea acestuia ca produs folosit (second-hand) si la aplicarea unei penalizari reprezentand diminuarea valorii initiale a produsului. Taxa de penalizare aplicata poate fi cuprinsa intre 10 si 90% din valoarea initiala a produsului.
Cuantumul exact al taxei de penalizare va fi comunicat catre client ulterior, dupa receptionarea produselor.

Pentru produsele din categoria custom watercooling (pompa, waterblock, radiator, etc.) se va percepe o taxa de restocare de minim 15% din valoarea produsului in cazul in care au fost desigilate (taxa de restocare pentru cele care au aplicate sigilii de catre producator, in special cele cu sigilii personalizate, folii sigilate, etc.).
Cuantumul exact al taxei de penalizare va fi comunicat catre client ulterior, dupa receptionarea produselor.

Cumparatorul va avea dreptul sa refuze aplicarea taxei de penalizare si sa ceara expedierea inapoi a produsului, pe cheltuiala acestuia.

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate / cutia nu a fost deschisa / cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa: HDD, SSD, Flash Disk, consumabile (cartuse imprimanta, acumulatori, etc.), microfoane, casti.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale, nu la inscrierea comenzii sau la trimiterea confirmarii inscrierii acesteia.

Procedura de returnare prin curier
Returnarea produsului prin curier se va face pe cheltuiala clientului, in maxim 14 zile de la data anuntarii intentiei de returnare produsului, la adresa trecuta pe factura si la pagina de contact:
Net Plus Distribution SRL, Intr. Lt. Av. Marcel Andreescu nr. 9, Sector 1, Bucuresti.
Va recomandam folosirea firmei de curierat Fan Courier: www.fancourier.ro/courier (Cheama un curier).
Nu trimiteti produsul in sistem RAMBURS. Orice produs trimis in sistem RAMBURS va fi returnat fara notificare prealabila.
NU trimiteti produsul fara sa fie bine ambalat si protejat la transport. Este exclusa trimiterea produsului cu eticheta curierului aplicata direct pe ambalajul original al produsului.
SE VA REFUZA primirea de la curier a produselor care nu sunt protejate corespunzator la transport.
Firma noastra va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului, in contul dvs. bancar daca plata a fost facuta ramburs (va fi nevoie se ne comunicati numarul IBAN al contului) sau inapoi pe card daca plata a fost facuta cu cardul.

Va rugam sa adresati in prealabil o cerere de retur/renuntare la comanda pe adresa de email vanzari@shop4pc.ro si sa adaugati si cateva poze cu produsul in starea actuala, inclusiv ambalajul. Daca produsul a fost desigilat/folosit va trebui sa adaugati poze detaliate si cat mai clare ale produsului. Asteptati raspunsul nostru pe email pentru a putea returna produsul.

ATENTIE! Exceptii de la politica de returnare!
Conform legii (O.U.G. 34/2014), politica de returnare se adreseaza doar persoanelor fizice.
Pentru persoanele juridice returnarea produselor este permisa doar in cazul unor defecte de fabricatie sau a lipsei de conformitate.
Nu beneficiaza de politica de returnare persoanele fizice care au ridicat produsele direct de la magazin (sediu), avand in vedere ca in momentul cumpararii clientul poate vizualiza, verifica si accepta personal produsul ca fiind corespunzator.
Politica de returnare nu se aplica:
- acelor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
- produsele sigilate de catre producator (cu sigilii personalizate, ambalaje speciale, etc.), care odata desigilate nu mai pot fi returnate
- acelor produse aduse pe "Comanda Speciala" (Comanda Speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si eventual a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala). Renuntarea la o Comanda Speciala si returnarea produsului nu este posibila, decat daca face produsul face obiectul unui defect de fabricatie sau are o lipsa de conformitate, respectiv produsul primit nu corespunde cu cel prezentat pe site in momentul efectuarii comenzii.;
- al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant.


8. Produsele primite defecte

In eventualitatea in care produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie vor fi inlocuite cat mai repede posibil cu un produs functional cu conditia notificarii in scris a firmei noastre in termen de 24 de ore de la primirea produsului. In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia.
Clientul are la dispozitie 48h dupa notificare pentru a aduce/trimite prin curier produsul primit defect (folosind aceeasi firma de curierat prin care a fost primit coletul, respectiv Fan Courier). Cheltuielile de transport (tur/retur) vor fi suportate integral de catre firma noastra. Coletul se va expedia la adresa trecuta pe factura si la pagina de contact:
Net Plus Distribution SRL, Intr. Lt. Av. Marcel Andreescu nr. 9, Sector 1, Bucuresti.
Se va trimite prin firma de curierat Fan Courier: www.fancourier.ro/courier (Cheama un curier).
Nu trimiteti produsul in sistem RAMBURS. Orice produs trimis in sistem RAMBURS va fi returnat fara notificare prealabila.
NU trimiteti produsul fara sa fie bine ambalat si protejat la transport. Este exclusa trimiterea produsului cu eticheta curierului aplicata direct pe ambalajul original al produsului.
SE VA REFUZA primirea de la curier a produselor care nu sunt protejate corespunzator la transport.

Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 24 de ore, produsele fac obiectul conditiilor generale de garantie.

ATENTIE!
Avand in vedere actuala situatie creata de epidemia de Coronavirus la nivel mondial, precum si masurile luate pentru prevenirea si combaterea epidemiei de Coronavirus si ultimele informatii privind rezistenta pe suprafete/materiale a virusului:
- produsele desigilate/folosite vor intra in carantina pentru o perioada de cateva zile (minim 5-7 zile lucratoare pentru siguranta sporita).
- pot exista intarzieri ale duratei de rezolvare din motive independente de vointa noastra.
Va multumim pentru intelegere!

9. Coletele primite deteriorate
Cu toate ca se iau masuri speciale de ambalare si protejare a produselor la transport, pot interveni situatii in care integritatea coletului este afectata.
Daca coletul este primit deteriorat de la curier (cu urme vizibile de scapare/lovire/deformare), clientul este obligat sa solicite agentului de curierat sa intocmeasca un proces verbal inainte de a accepta primirea coletului. Dupa primirea coletului se va verifica daca produsul prezinta modificari fizice vizibile (zgarieturi, loviri, ciobiri, lipsa accesorii, etc.) rezultate in urma deteriorarii coletului.
In cazul in care se constata ca produsul a fost deteriorat la transport clientul va notifica in scris firma noastra in termen de 24h si va putea cere inlocuirea produsului pe baza procesului verbal intocmit impreuna cu curierul, cheltuielile de transport tur/retur urmand sa fie suportate integral de catre firma noastra.
Neverificarea integritatii coletului la primire si neintocmirea procesului verbal de constatare a deteriorarilor fizice vizibile aduse coletului duce la imposibilitatea returnarii produsului pentru aceste motive. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la acest aspect, sunt nule.

Va recomandam sa ne solicitati serviciul de deschidere la livrare (pe care il oferim gratuit, la cerere) in cazul in care comandati un produs fragil (de ex. o carcasa prevazuta cu panou din sticla) sau va faceti orice fel de griji cu privire la integritatea produsului la transport.


Reclamatii
Reclamatiile privind calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face:
prin email sau la numerele de telefon afisate pe pagina de contact.


Colectarea selectiva a deseurilor DEEE (echipamente electrice si electronice)
Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorilor le revine obligatia de a nu elimina DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE.
Prezenta pe echipamente a simbolului ce reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, semnifica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul
unei colectari separate.
Continua
Cos produse
0 produse
Producatori
PROMOTII
Mouse gaming Xtrfy M4 RGB White, XG-M4-RGB-WHITE
Mouse gaming Xtrfy M4 RGB White, XG-M4-RGB-WHITE
305,00 RON
290,00 RON
Tastatura mecanica gaming Xtrfy K2 White, Kailh Red, RGB-LED, UK Layout, XG-K2-R-RGB-UK-W
Tastatura mecanica gaming Xtrfy K2 White, Kailh Red, RGB-LED, UK Layout, XG-K2-R-RGB-UK-W
780,00 RON
725,00 RON
Mouse Glorious PC Gaming Race Model D Matte Black, GD-BLACK
Mouse Glorious PC Gaming Race Model D Matte Black, GD-BLACK
289,00 RON
279,00 RON
Mouse gaming Xtrfy M4 RGB Pink, XG-M4-RGB-PINK
Mouse gaming Xtrfy M4 RGB Pink, XG-M4-RGB-PINK
305,00 RON
290,00 RON
Tastatura mecanica gaming Xtrfy K4 RGB US Layout, Kailh Red, XG-K4-RGB-R-US
Tastatura mecanica gaming Xtrfy K4 RGB US Layout, Kailh Red, XG-K4-RGB-R-US
565,00 RON
525,00 RON
Mouse Glorious PC Gaming Race Model O Minus Matte Black, GOM-BLACK
Mouse Glorious PC Gaming Race Model O Minus Matte Black, GOM-BLACK
289,00 RON
279,00 RON
Mouse gaming Xtrfy M4 RGB Miami Blue, XG-M4-RGB-BLUE
Mouse gaming Xtrfy M4 RGB Miami Blue, XG-M4-RGB-BLUE
305,00 RON
290,00 RON
Mouse gaming Xtrfy M4 RGB Retro, XG-M4-RGB-RETRO
Mouse gaming Xtrfy M4 RGB Retro, XG-M4-RGB-RETRO
325,00 RON
290,00 RON
Mouse Glorious PC Gaming Race Model D Matte White, GD-WHITE
Mouse Glorious PC Gaming Race Model D Matte White, GD-WHITE
289,00 RON
279,00 RON
Cooler CPU Asus ROG Ryuo 240mm, racire cu lichid, OLED Display, Aura Sync RGB
Cooler CPU Asus ROG Ryuo 240mm, racire cu lichid, OLED Display, Aura Sync RGB
989,00 RON
819,00 RON
Care sunt noutatile ?
Blu-Ray Writer Pioneer BDR-211EBK, SATA3, BD-XL, 3D, UHD, 4K HDR, Negru, Retail Box (software inclus)
Blu-Ray Writer Pioneer BDR-211EBK, SATA3, BD-XL, 3D, UHD, 4K HDR, Negru, Retail Box (software inclus)
719,00 RON
Carcasa Lian Li TU150 Mini-ITX Black, TU150X
Carcasa Lian Li TU150 Mini-ITX Black, TU150X
515,00 RON
Piesa rotunjire tuburi EK Water Blocks EK-HD Tube Reamer
Piesa rotunjire tuburi EK Water Blocks EK-HD Tube Reamer
45,00 RON
NZXT HUE 2 Ambient V2 RGB Lighting Kit (21-25, 34-35), AC-HUEHU-A2
NZXT HUE 2 Ambient V2 RGB Lighting Kit (21-25, 34-35), AC-HUEHU-A2
429,00 RON
Radiator Corsair Hydro X Series XR5 240mm, CX-9030002-WW
Radiator Corsair Hydro X Series XR5 240mm, CX-9030002-WW
289,00 RON
Fiting adaptor rotativ Corsair Hydro X Series XF Rotary Y-Splitter G1/4 Black, CX-9055016-WW
Fiting adaptor rotativ Corsair Hydro X Series XF Rotary Y-Splitter G1/4 Black, CX-9055016-WW
96,00 RON
Cablu Splitter Phobya de la 4-pini PWM la 3x4-pini PWM - 30cm - sleeving culoare neagra
Cablu Splitter Phobya de la 4-pini PWM la 3x4-pini PWM - 30cm - sleeving culoare neagra
19,00 RON
Pompa cu rezervor plat inclus EK Water Blocks EK-Quantum Kinetic FLT 240 D5 PWM D-RGB - Plexi
Pompa cu rezervor plat inclus EK Water Blocks EK-Quantum Kinetic FLT 240 D5 PWM D-RGB - Plexi
939,00 RON
Waterblock VGA EK Water Blocks EK-Quantum Vector RTX RE D-RGB - Nickel + Plexi
Waterblock VGA EK Water Blocks EK-Quantum Vector RTX RE D-RGB - Nickel + Plexi
689,00 RON
Pachet 4 bucati tub rigid Alphacool Eisrohr 16/13mm PETG HardTube 60cm, transparent, 80cm
Pachet 4 bucati tub rigid Alphacool Eisrohr 16/13mm PETG HardTube 60cm, transparent, 80cm
79,00 RON

Copyright © 2007-2019 .  Net Plus Distribution SRL
Toate drepturile rezervate
Net Plus Distribution SRL - RO27612966 J40/10188/2010
Sediu: Intr. Lt. Av. Marcel Andreescu nr. 9, Sector 1, Bucuresti
www.price.ro - your shopping expert